44+ Gedicht Voor Vader Van Dochter

44+ Gedicht Voor Vader Van Dochter. Jouw dierbare man en de vader van jullie dochters. Ja, het morele kompas van vaderlief slaat behoorlijk op tilt als hij erachter komt dat zijn kleine meid (15) met het immer infame 'kk' scheldt.

Ik Mis Je Mam Herdenkingsgedichten Ik Mis Je Kerstcitaten
Ik Mis Je Mam Herdenkingsgedichten Ik Mis Je Kerstcitaten from i.pinimg.com
Weet niet of iemand dat hier aan de hand heeft gehad? Daarom twijfelt de vader aan het schooladvies. Een bijzondere band in illustraties.

Ergens op een woonwagenkamp in nederland doet een wanhopige vader een uiterst kansloze poging tot opvoeden van zijn minderjarige dochter.

Ik ging al hard voor de fans en nu, oh man , stormi. Dwaal samen door de zalen en bekijk de prachtige werken van hollandse meesters. Voor extra beeld en geluid. En nestel je daarna in de zetel met een dekentje, dit boek en de liefde van je leven, misschien wel jijzelf.


Reacties

Populaire posts van deze blog

37+ Makkelijke Dieren Tekenen In Stappen

27+ Bloem Tekenen In Stappen Makkelijk

19+ Kraan Lekt Aan Onderkant